tisdag 29 december 2009

Initialer

Ännu en tröja till storasyster. Jag hade egentligen tänkt att det skulle stå "K" som "Kapten" och första bokstaven i hennes namn (som jag tyckte skulle ha varit lite fiffigt), men storasyster insisterade på att det skulle vara hennes initialer istället så så fick det bli. Det är mycket snack om initialer här hemma just nu. De verkar prata om det i förskoleklassen.

Det lilarandiga tyget kommer från E-slöjd. Tänk att det kan störa mig så att deras ränder inte är "raka"! På denna tröja syns det tydligt. Jag ställde bokstäverna på en rand och då syns det att de är helt sneda plus att fållen inte ser bra ut. En miss jag gjorde var att jag hade slut på Totally Stable. Körde ändå, med resultatet att applikationen blev lite bubblig. Nåja man kanske bara ser dessa grejjer om man är lika kritisk som jag är.. Det är i alla fall kul att sy på kvällarna igen. Har saknat det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar