torsdag 19 maj 2011

Barngalgar till salu!

Jag säljer Rackamajas barngalgar. Det är trägalgar och samtliga är klarlackade i en chokladbrun färg. Galgarna är i fint begagnat skick. Använda i drygt 3 år.

Säljer dem i pack och frakt inom Sverige ingår i priset. (Skickar även gärna till andra länder men då får ni maila mig om fraktpriset.)

20-pack kostar 165 kr
50-pack kostar 340 kr

Maila mig på annika@hilleback.se om ni behöver fina barngalgar. Jag har drygt 500 st, så det är först till kvarn som gäller.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fin blogg du har!
    Helt fantastiska kläder du syr, jag är verkligen imponerad.
    Kökshörnan blev också jättefin. :-)
    Trevligt att ses igår.
    Kram, Karin

    SvaraRadera
  2. Hej Karin,

    Vad kul att du hittat hit!
    Ser att du också har en blogg. Måste genast gå in och kika där :)

    Ha det gott.
    Annika

    SvaraRadera