lördag 13 februari 2010

Liten hängselbyxa


Jag har haft så mycket att göra i veckan så det har inte blivit någonting sytt alls. Idag efter jobbet hade jag en timme över och var bara tvungen att sätta mig vid symaskinerna! Har många härliga tyger här hemma och denna gång blev det en turkos hängselbyxa i velour med matchande turkosa muddar. Gjorde byxan i storlek 56. Lite "lyxigt" kanske eftersom en sådan storlek inte kan användas särskilt länge. Får nog bli en present. Funderade på att sy dit en applikation, men när byxan var klar blev den så mysig som den var, så jag struntade i det.

Är det någon mer som ska till syfestivalen på fredag förresten?

8 kommentarer:

  1. jag tänkte lördag
    fan, jag har helt glömt mönstret. Det kommer!!
    ljuvliga brallor

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg byxa, snygg i all sin enkelhet :)

    SvaraRadera
  3. Söta, och vilken underbar färg!

    SvaraRadera
  4. Fina, ibland underskattar man finheten hos ett par enfärgade brallor :)

    SvaraRadera
  5. Snabbt jobbat på en timme! Här har sjukdom förhindrat sömnaden. Jättesöt och fin byxa! Som du skriver... mysig!

    SvaraRadera
  6. Hej Benglis :-) Jag undrar bara hur du gör med kantbanden vi axelflärparnas slut. Sitter och klurar på en sådan lösning i detta nu här hemma förstår du.....

    SvaraRadera
  7. Hej, jag tänkte gå på fredag. Kikar nog in hos Gecko vid 11!

    SvaraRadera