söndag 14 februari 2010

Utlottning! AVSLUTAD

OBS LOTTERIET ÄR AVSLUTAT!

Jag har gjort några hängselvelourbrallor i storlek 56. En perfekt present till en nyfödd!
Eftersom jag har så många tänkte jag lotta ut ett par här i bloggen. Vinnaren får alltså välja ett par (värde 350 kr).

Reglerna lyder som följer:

Man kan få maximalt 3 lotter.

1 lott: Anmäl dig till 1 st lott genom att kommentera detta inlägg.
2 lotter: Anmäl dig till 2 st lotter genom att kommentera detta inlägg och länka till det från din egen blogg (använd gärna samma bild).
3 lotter: Anmäl dig till 3 lotter genom att kommentera detta inlägg, länka till det från din blogg och anmäla dig som fast följare av denna blogg.

Glöm inte att skriva i kommentaren hur många lotter som är dina och ge din emailadress så jag kan kontakta dig (ifall du inte har en blogg)!

Vinnare tillkännages söndagen den 28:e februari här på bloggen.

154 kommentarer:

  1. Kan inte missas!! 3 lotter på mig!! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina brallor! Vill ju ha alla :)
    Jag anmäler mig till 3 lotter!

    SvaraRadera
  3. Jag är med och tävlar om finaste byxan till Noa :) anmäler mej till 3 lotter. Länk till tävlingen lägger jag på högersidan på min blog och jag finns bland dina följare.

    SvaraRadera
  4. Hittade hit från en annan syblogg, och vilken tur annars hade jag inte kunnat vara med och tävla om dessa underbara byxor =) jag anmäler mig till 3 lotter.

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med! :0) Jag Lämnar kommentar, länkar med bild från min blogg och jag finns bland dina följare. :0)

    SvaraRadera
  6. vilka fina byxor, anmäler mej för 2 lotter, kommenterar och följer.

    SvaraRadera
  7. Lækre bukser - 3 lodder til mig, tak

    kh
    Trine

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna ha två lotter. carrogilles@comhem.se

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Jag vill självklart vara med, de byxorna är verkligen grymt fina! Med 3 lotter förstås ;-).
    /Anna

    SvaraRadera
  10. Jag vill gärna vara med och tävla, länkar i min blogg så två lotter tack!

    SvaraRadera
  11. Jeg har netop meldt mig som fast læser, så 2 lodder til mig ?

    De er super fine, dem med skyerne især.

    SvaraRadera
  12. Orv de er fine. Har tre veninder som venter sig her til forår/sommer og de ville jo være en super gave. 3 Lodder til mig tak:-)

    SvaraRadera
  13. Hej hej, tre lotter åt mitt håll. Skulle passa finfint till Pärtan! /fiffiluren.blogspot.com

    SvaraRadera
  14. Superfina byxor, klart man vill vara med i lottningen. Två lotter till mig då jag ej lärt mig länka ännu...

    SvaraRadera
  15. Ursöta byxor. Jag vill också vara med. 2 lotter för mig.

    SvaraRadera
  16. Jag vill vinna! kan dock bara anmäla mig till en lott eftersom jag inte har någon egen blogg.

    /Annika
    annika.lundberg@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Fantastiskt fina! Jag är gärna med och tävlar - 3 st lotter till mig.

    /Lena

    SvaraRadera
  18. vilka karameller!! helt enkelt ljuvliga!

    SvaraRadera
  19. Så fina! Anmäler mig för 2 lotter.

    SvaraRadera
  20. Åh så fina! Jag vill gärna ha en lott.

    SvaraRadera
  21. OOOJ! Jeg må være med på 3 lotter, hvor fine de er:o)

    SvaraRadera
  22. Här vill jag helst klart vara med eftersom jag väntar egen knodd i april. Länkar till dig och anmäler mig som följare också. (om jag inte redan är det sen innan)

    SvaraRadera
  23. Jag vill gärna vara med! Byxorna är jättefina!! Jag har tre lotter. :-)

    Mvh,
    Frida
    fridoli.blogspot.com

    SvaraRadera
  24. Jättefina! Jag vill absolut ha en lott!

    SvaraRadera
  25. Jättefina är de! Jag vill vara med och tävla!

    SvaraRadera
  26. Tur man hittade hit. Jättefina byxor! Jag vill gärna ha 3 st lotter.

    SvaraRadera
  27. vilka fina byxor, skulle gärna vilja vinna ett par.
    miros79[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  28. ooh, vad fina! vill verkligen vinna så tre lotter till mig!! (lägger upp på bloggen och googlereader)

    SvaraRadera
  29. Jag har aldrig varit in på denna blogg förut.. hittade hit nu. Men kan inte låta bli att anmäla mig på tre lotter. :)

    Ska klicka in o länka och följa strax.

    SvaraRadera
  30. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  31. Klart jeg er med. 3 lodd til meg :-)

    SvaraRadera
  32. Jag vill oxå vara med! Anmäler mig till 1 st lott.

    SvaraRadera
  33. jeg vil også være med. Nydelige bukser:)

    SvaraRadera
  34. Denna tävlingen får man ju inte missa.. 3 lotter till mig :)

    SvaraRadera
  35. Åh vilka underbara brallor du syr. Jag vill vara med i utlottningen, dock har jag ingen blogg men med EN lott kan jag ju få med i lotteriet. Din sida ska jag lägga på favoriter.
    Kul !
    ulrika_turist@hotmail.com

    Ullen

    SvaraRadera
  36. Jag vill också vara med! Har ingen aning om hur man länkar så jag får nöja mig med en lott och hoppas på en jäkla massa tur! :D

    SvaraRadera
  37. Hejs! Det där var fiina kläder, ska absolut kika runt på din sida kanske går och få tag på dina kläder i större storlekar?
    Jag har tyvärr ingen blogg så jag vet inte hur jag ska länka vidare, men jag som föregående hoppas på riktigt mycket tur och kanske vinner en till min lillasysters bebis som kommer nästa månad!
    Min mail är; tigerlilly_83@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Vilka söta!! Man blir ju farligt sugen på en till liten knodd...
    Jag kommenterar, länkar och följer så 3 lotter till mig.

    SvaraRadera
  39. Snygga byxor, skulle sitta fin fint på bebisen som kommer i juni. Jag har ingen blogg med vill gärna ha en lott.
    mail: lisa77elvis@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Jag anmäler mig härmed till 1 lott!

    joannah_pesula@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Åh vill ha!
    Anmäler mig till 3 lotter!
    Länkat här:
    http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2010/02/hangselbrallor-hos-benglan-skapar.html
    Hoppas verkligen på vinst!

    SvaraRadera
  42. Tack för förklaringen!
    Nu har jag länkat också, så nu vill jag ha en lott till! :-)

    SvaraRadera
  43. Och nu har jag dessutom lagt in din blogg som prenumeration, så nu jäklar, 3 lotter till mig!

    SvaraRadera
  44. Jodå, visst blir man sugen på att skaffa en liten till när man ser dessa söta byxor. Brukar inte ha någon vidare tur i lotterier, men jag får trösta mig med tur i kärlek.

    Om man inte vinner får man väl tröstshoppa lite på rackamajas rea. Det är ju inte fel det heller. kram från Lillcill

    SvaraRadera
  45. Finfina byxor säger jag och skaffar mig tre lotter.

    SvaraRadera
  46. anmäler mig till en lott iaf, byxorna är ju jättesöta=)

    SvaraRadera
  47. så fina vill gärna vinna ett par
    du når mig via www.cbkids.se

    SvaraRadera
  48. Hvor er de fine :) Jeg er med på to lodder

    SvaraRadera
  49. Jag vill gärna ha en (eller två?) lotter. Jag blir ny följare av din blogg. Massa fina saker här! :)

    SvaraRadera
  50. Åh ett par sådana godingar vill jag vinna! Jag tar gärna 2 lotter. Hälsningar Jennie

    SvaraRadera
  51. Jeg er med på tre lodder :)

    Kh. Mirjam

    SvaraRadera
  52. Jag vill gärna vara med på en lott!

    SvaraRadera
  53. Uha hvor lækre - 3 lodder hertil :-) Kh. Mette

    SvaraRadera
  54. Hvor er de lækre! 3 lodder til mig :)

    SvaraRadera
  55. Superfina! Vill gärna vara med och tävla! :)

    SvaraRadera
  56. Åh, jättefina, 3 lotter till mig tack!

    SvaraRadera
  57. ett par sådana vinner jag gärna!

    kawisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. wow de er bare FLOTTE. Jeg er med med 2 lodder :)

    SvaraRadera
  59. Jeg vil bare rigtig gerne vinde og jag har faktisk en lille trold at give dem på!! Hun er 4 uger nu, mon ikke hun kan puttes i dem... smuk ville hun se ud!!!

    SvaraRadera
  60. Klart jag vill vara med på en lott:) linnea922@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Jättefina! En lott till mig ;)
    (Har ingen blogg)
    //Annelie Ek
    annelie_ek@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Jag vill gärna vara med i denna tävling!
    Så lägg undan 2 lotter till mig =)
    Har länkat i bloggen!

    SvaraRadera
  63. Det var kul att hitta din blogg och kläder behöver vi också, även om det är någon månad kvar tills vi kan använda dem :-) Ja, tre lotter blir det nog

    SvaraRadera
  64. Klart jag vill vinna ett par byxor :-) Länkat har jag också. (Och så följer jag dig via Reader, men så löd ju inte reglerna.)

    SvaraRadera
  65. Gud så fina, klart jag är med! =)

    SvaraRadera
  66. Hej, tre lotter till mig. Jag länkar till högerspalten i min blogg och är redan följare!

    SvaraRadera
  67. Jättefina byxor! Anmäler mig till en lott!
    saracarlin@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Vill gärna vara med och tävla. 3 lotter till mig, tack.

    SvaraRadera
  69. Nej hvor er de fine...jeg melder mig som fast læser, linker og er med på 3 lodder:-)
    Kærlig hilsen
    Malene
    NB. Tjek også malumsen.blogspot.com

    SvaraRadera
  70. Brallorna är helt underbara!!
    3 lotter på mig!

    SvaraRadera
  71. Kjempefine bukser!! Jeg melder meg på med 2 lodd :)

    SvaraRadera
  72. Skønne bukser.. meget gerne 2 lodder :)

    Kh Maria

    SvaraRadera
  73. Har tyvärr ingen blogg men en liten lott tar jag gärna emot :) Min bebis är tyvärr för stor för dessa byxor men min bästa vän får barn om 2 veckor så de skulle sitta så fint på hennes lilla sötis./Sara Thorén

    SvaraRadera
  74. Supersöta byxor! Anmäler mig gärna till 1 lott då jag inte har någon blogg. :-)

    SvaraRadera
  75. Glömde min epostadress: x_karin@hotmail.com. :-)

    SvaraRadera
  76. Vilka underbara hängselbyxor! Jag anmäler mig gärna till en lott! Johanna

    SvaraRadera
  77. Som blivande faster så skulle jag gärna vilja vara med!!! på alla tre lottter!
    Mvh Louise Andersson

    SvaraRadera
  78. Jeg vil vinne! Er alt fast leser, linker med bilde på bloggen så det blir 3 lodd!

    SvaraRadera
  79. Wow, wow, wow! Helt fantastiska byxor! Jag vill mer än gärna vara med i lotteriet och kommer absolut att följa din blogg framöver.

    SvaraRadera
  80. to lodd til meg også!
    www.giljesyblogg.blogspot.com

    SvaraRadera
  81. Åh, jag vill också vara med!
    3 lotter tack :-)

    SvaraRadera
  82. Tjohooo tre lotter till mig.
    Så fina sparkisar vill jag inte missa.
    Må så gott.

    SvaraRadera
  83. Vilka fina hängselbyxor, jag är gärna med och tävlar till en liten som kikar ut till sommaren.

    jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/february/hangselbrallor.html

    Blir två lotter.

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  84. Vill gärna vara med och tävla om ett par av dessa underbara hängselbyxor och jag länkar i bloggen samt att jag börjat följa dig, så jag snor åt mig tre lotter :)

    http://familjengranberg.blogg.se/2010/february/vinn-hangselvelourbrallor.html

    Håller tummarna

    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. Vilken mysig tävling jag vill jättegärna vara med! :)

    SvaraRadera
  86. Jag tar en lott och hoppas på tur :)

    Trevlig helg!
    Maria/
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Vilka underbar byxor, önskar att jag också kunde göra sådana. Tur iaf att man kan vinna...?

    SvaraRadera
  88. Jag tar en lott :)


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  89. Vilka söta brallor, jag är gärna med och tävlar!
    En lott för min del.
    Kram Sandra - mail@inspireramera.se

    SvaraRadera
  90. vilka söta byxor!!!!
    jag har ju tyvärr ingen blogg,så jag får nöja mej med EN liten lott o hoppas på tur!!

    anki_karlsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  91. Jag vill vara med...skulle sitta fint på min lilla älskling som ligger i magen än.
    Har även fixat länk:
    Ligger under tävlingar i min blogg, http://olelsi.blogg.se

    Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
    hockeytossan@hotmail.com

    SvaraRadera
  92. Nesten så jeg skulle ønske jeg hadde en baby å bruke slike deilige dresser på. 1 lodd til meg ;o)

    SvaraRadera
  93. hej hej!
    vilka fina och härliga byxor! en lott har jag fått.
    martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  94. Jag vill gärna vinna och tar 2 lotter.


    Carro
    griffelfot@telia.com

    SvaraRadera
  95. Jag är gärna med och tävlar! Har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar", så jag tar 2 lotter.

    Ha en fortsatt härlig helg.

    SvaraRadera
  96. Superfina! Såklart jag vill ta chansen att vinna dem! Tyvärr har jag ingen egen blogg, men 1 st lott för min del.
    therese.skoog@gmail.com

    SvaraRadera
  97. Jag vill självklart vara med i utlottningen med en lott! Vad duktig du är på att sy! Hinner aldrig nuförtiden sticka in näsan i din butik, men är inne på nätbutiken o tittar då o då. Hälsa!

    SvaraRadera
  98. Super fin blogg, ska snart få en bebis så jag hoppas på mycket tur så jag vinner byxorna. Anmäler mig till 3 lotter.

    SvaraRadera
  99. 3 lotter til meg!! :-) Sååå fine <3 (og jeg har en beibis som kommer om ca 30 dager, hadde vært perfekt!)

    SvaraRadera
  100. hejsan jag är gärna med och tävlar.

    här har jag länkat:
    http://lindet.blogg.se/2010/february/tavla-har.html

    2 lotter

    kram linda
    fors_linda@hotmail.com

    SvaraRadera
  101. Ah, jeg tar 3 lodder. Låner bildet til link, håper det er ok?
    mvh Rina

    SvaraRadera
  102. En lott till mig=)
    sg_martinsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  103. jag vill gärna vinna har nyss fått ett litet arnbarn Greta i tisdags,,, hon är så söt

    SvaraRadera
  104. Så där ja då har jag tipsat alla mina vänner på facebook om tävlingen. Har ju ingen mail så det fick bli där istället. Hoppas på vinst så att min dotters lilla kusin som kommer snart får ett par fina byxor från Benglan skapar
    hesthagen@gmail.com

    SvaraRadera
  105. Så flotte bukser! Jeg vil gjerne være med i trekningen. Link på min side og fast følger. 3 lodd her =)

    SvaraRadera
  106. Hej!

    Jag vill tävla till min kommande bebis!
    Skriv upp mig på 2 lotter!
    här länkar jag: http://sommarfantasier.blogg.se/2010/february/tavla-hos-benglan.html

    SvaraRadera
  107. Jag vill vara med :) Tar 1 lott!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  108. Jag är gärna med och tävlar, 1 lott.
    carolineviinameki@live.se

    SvaraRadera
  109. Jeg vil rigtig gerne være med!! Jeg ville elske et par i drenge farver! Til sommer skal jeg nemlig ja tvillinge drenge!

    Jeg er med på 3 Lodder!! :)

    kh S

    SvaraRadera
  110. Så flott premie! Jeg er gjerne med, to lodd til meg :)

    SvaraRadera
  111. Jag vill också vara med!!
    Länkar i högerspalten på min blogg, så 2 lotter på mig!=)
    Mvh Anna

    SvaraRadera
  112. De var kjemefine!!! Så flink du er til å sy. Jeg tar tre lodd selvfølgelig!

    Kom gjerne innom min blogg og meld deg på GIVEAWAY & KONKURANSE der. :0)

    SvaraRadera
  113. Jag vill vara med & tävla! =)

    zebramyran@hotmail.com
    Mvh Alexandra

    SvaraRadera
  114. Kjempefine ting! :-)

    Og veldig koselig blogg du har! Masse herlig inspirasjon, jeg legger meg gjerne til som følger hos deg!

    Har akkurat selv startet ny blogg. Veldig hyggelig hvis du har lyst til å komme en tur innom.

    Har også lagt ut en liten giveaway. Bli gjerne med.

    :-)

    SvaraRadera
  115. Åh vad söta! Vill gärna vinna ett par byxor till vår lille Erik. Stl 56 blir perfekt! :-)

    Jag tar 3 lotter... följer din blogg, länkar från min blogg och skriver en kommentar!

    mvh
    Linda
    lindac77@hotmail.com

    SvaraRadera
  116. finfina byxor! vill gärna vinna, en lott till mig!
    sarasvantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  117. Jag vill jättegärna vara med och tävla och vill ha 3 stycken lotter!

    Länk:
    http://agnestavlingsblogg.blogspot.com/2010/02/28-februari-hangselbrallor.html

    Håller tummarna!
    Kram Agnes

    SvaraRadera
  118. Jag är definitivt med! Slemproppen har gått här på morgonen så jag behöver definitivt ett par sköna och vackra byxor till mitt lilla Frö i magen :-) Har tipsat/länkat http://lurans.blogg.se/2010/february/hangselbyxor.html

    Tack för två lotter!

    Kram

    Therese - Sockenvägens Söta

    SvaraRadera
  119. Jag anmäler mig med 2 lotter, har länkat från www.bantarbrittatavlar.blogg.se

    Bebisleverans den 14:e, fast jag hoppas att storken är i god tid innan det trots snön...

    SvaraRadera
  120. Jag vill med vara med och tävla.

    Jag har två lotter och har länkat :)

    http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/?tmp=24075930

    SvaraRadera
  121. Vill va med och tävla på dom otroligt fina byxorna tyvärr ha jag ingen egen blogg..(jessicaolofsson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  122. Den må jeg deltage i..
    3 lodder herfra! :)

    SvaraRadera
  123. Jag vill också vara med, brallorna var ju helt underbara.
    har länkat: http://inget-tavlingar.blogspot.com/2010/02/282-hangselvelourbrallor-benglan.html
    och lagt till dig på bloglovin.
    Dvs 3 lotter tack!!
    //Sara

    SvaraRadera
  124. Underbart fina byxor. Jag blev tokkär i dom bruna med mol på. ♥

    Har länkat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/february/tavling-hangselbyxor-i-velour.html

    Två lotter alltså. Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  125. Superfina byxor :-) De rosa med moln på är helt underbara, skulle passa perfekt på vår lilla tjej som kommer till sommaren :-D (och skulle det komma en av den andra sorten skulle vi bli väldigt förvånade, men han skulle nog få ha byxorna ändå :-D))
    Klart jag tar en lott :-D

    SvaraRadera
  126. Blir 1 lott på mig då =0) super fina byxor hoppas vinna då vi väntar en liten bebbe snart!!!
    Emzon_gummsan@hotmail.com

    SvaraRadera
  127. Hej, är oxå gärna med och tävlar. En lott blir det för min del.

    Mvh Therese t_henriksson@spray.se

    SvaraRadera
  128. Hei!
    Jeg vil gjerne være med på trekningen, ett lodd til meg :)
    Vennlig hilsen Maria (mariaaludvigsen@hotmail.com)

    SvaraRadera
  129. Åh, vad fina byxor! Deltar gärna med en lott. Har tyvärr ingen egen blogg. csundqvi@yahoo.com

    SvaraRadera
  130. Jag ar med! Anmaler mig till 2 stycke lott!
    Jag lankar!

    http://sarahssida.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera
  131. De var virkelig fine :)

    nydelige!


    trekker tre lodd og håper at en nordmann(kvinne), kan stikke av med premien :)

    SvaraRadera
  132. Fina byxor!! Deltar gärna!! :)

    lina-ochlivet.blogspot.com

    SvaraRadera
  133. Jag MÅSTE vara med, jag tycker att du syr så himla mycket fint så jag vill verkligen vinna ett par hängselbyxor. :)

    Jag har länkat, jag följer dig och har nu kommenterat vilket ger mig 3 lotter. :)

    Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2010/february/282-hangselbyxor.html

    Min mail: geshiia@live.se

    SvaraRadera
  134. Ååh perfekt till min kompis som väntar en flicka i juni! 1 lott.

    SvaraRadera
  135. Så utrolig fine de er! Jeg blir gjerne med!

    SvaraRadera
  136. Jeg vil gerne være med med 1 lod ;o)

    SvaraRadera
  137. Wow, hvor fint! :-) Jeg er med på 3 lodder, tak. :-)

    SvaraRadera
  138. Med en lille baby på vej inden længe, er det da en perfekt gave at vinde. Jeg krydser fingre, og håber en af mine 3 lodder bliver trukket ;)

    SvaraRadera
  139. Lilla Greta blev en tjej så lite tjejkläder är vad hon behöver hon är ju alldeles ny

    SvaraRadera
  140. I sista rappet;) 3 lotter till mig!!

    SvaraRadera
  141. Hej jag hoppar på här med 2 lotter då jag länkar till min blogg:
    http://jagtavlarhos.blogg.se/2010/february/sondagen-den-28e-februari.html

    kram Linda

    SvaraRadera
  142. Ojoj vilka fina byxor! Blir alldeles lyrisk.
    Vill gärna vara med och tävla och det får bli 1 lott för min del.
    Tror jag skulle ge dem till min sons faddrar som ska få en liten bebis i maj. De där bruna med vita moln och turkos/blå mudd är helt underbara. Synd att min prins inte går att trycka ner i stl 56 hehe :)
    mail: jill_127@hotmail.com

    SvaraRadera
  143. Jeg deltager meget gerne med 3 lodder.
    Jeg var inde på din butiks-side og så at du ikke sender til Danmark??? Jeg ville ellers gerne have købt nogle ting....
    Kh Rikke

    SvaraRadera
  144. Hov, jeg har da helt glemt, at kommentere indlægget *s* jeg har dog haft et gjort reklame på min blog den sidste uge hihi. Men jeg vil rigtig gerne være med på 3 lodder og glæder mig til at følge din blog.
    Kh. Charlotte

    SvaraRadera
  145. Jag köper en lott i sista minuten! Alvars nykläckta syssling skulle kunna få dom om jag vinner. :)

    SvaraRadera
  146. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera