torsdag 21 januari 2010

Kors i taket!


Första gången på 2 år som lillasyster valt ett plagg helt utan rosa! Jag var helt 100 på att hon skulle välja de rosa velourmolnen, men hon valde turkos. Och med bruna kantband! Vad glad jag blir. Ni skulle se hennes garderob. (Kanske bör fota den ngn gång...:)) Skulle gissa att 99,5% av hennes plagg till största delen är rosa. Nu kanske det vänder?

Jag är själv superförtjust i denna färgkombo. Vad tycker ni?
Idag fyller jag år. Är fortfarande närmare 20 än 50 (men inte länge till.....) Önskade mig bara tyg. Och det har jag fått :) Och fantastiska pyssel av mina tjejer och blöta pussar av lillebror. Och nu har jag sykväll. Kan inte bli bättre :)

4 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! :0) Ser superfint ut! Är svag för Turkos och Brunt kombinerat....

    SvaraRadera
  2. Grattis vännen!!!!!!! Hoppas du har heft en underbar födelsedag!

    Vilken jättefin klänning, färgkombon blev super! Tänk att det rosa stadiet kanske börjar gå över! Kul!

    SvaraRadera
  3. dubbelgrattis!!
    här ska det snart bli prinsesskalas för den yngsta, rosa ungen. Skönt att höra att det går över

    SvaraRadera
  4. Stort grattis på födelsedagen!

    Kram Eva-Lina

    SvaraRadera