fredag 29 januari 2010

Ren nöjessömnad..

... som började alldeles försent (ni kanske ser vad klockan är nu..), men vad gör man inte när andan faller på :)
2:a tyget ut från min beställning från Myllymuksut. Helt fantastiskt fint tyg i tunn stretchfrotté. Jag älskar det! Funderar på att göra ngt till mig själv av resten.
Denna klänning är gjord i strl 62 och inte tänkt till ngt speciellt. Var bara tvungen att testa tyget och mönstret. Har några kompisar som får barn snart och om någon av dem får en flicka kanske denna funkar bra i present.

God natt! (Måste hinna somna innan jag ska upp igen...)

3 kommentarer:

  1. Fin! Vilket härligt mönster, det blir man glad av:) Och att det är i frotté gör ju inte saken sämre!

    /Lena

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar klänning! Ibland är det allt lite synd att man bara har en liten kille... :-)

    SvaraRadera
  3. Jag älskar tyget!!!!!! Vill också ha nåt till mig själv i detta!!!!! Vad kostar egentligen tygerna hos Myllymuksut???? Är det sisådär 250 kr metern eller?

    Helt underbar klänning! Mållös av tyget....

    SvaraRadera