torsdag 7 januari 2010

Hjärtan till ett hjärta

Idag har det faktiskt också blivit lite sytt. Mina tjejer är väldigt pyssliga av sig så vi passade på alla tre när lillebror sov middag. Lillasyster gjorde collage (henne passion), storasyster skrev brev till mormor och jag svängde ihop den här tröjan. Har övat lite mer på farfarsknäppning och denna gång blev det faktiskt bättre. Jag tyckte att den här tröjan, som är till lillebror, blev lagom söt.

Klockarbarn stickar ett par Converse till lillebror (han kommer bli supercool!) och mitt nästa syprojekt blir någonting till hennes flickor. Hon ville att jag skulle överraska henne, så jag har fått helt fria händer. Har en idé om vad jag ska göra. Första bytet för min del. Kul är det!

3 kommentarer:

  1. snyggt med turkos knäppning! tydligt o skitsnyggt

    SvaraRadera
  2. Er helt imponert over hvor mye du syr!
    Denne genseren er supersøt, liker farfarslukningen i halsen:)

    SvaraRadera