fredag 22 oktober 2010

Småförvaring

Har snöat in helt på förvaring.......och tapeter. Snart är varenda lediga yta tapetserad hemma hos oss. Jag gillar det. Det blir ganska personligt och trevligt.
Denna gång har jag fixat lite småförvaring till barnens "skolnisch". Lådorna är köpta på IKEA för mååånga år sedan och innan dagens utseende har de både varit träfärgade och helrosa. Passade bra som smurfhylla också. Lampan är också "ny" i lekrummet. Den har tidigare hängt på ett annat ställe.
Om ni kikar lite närmare kan ni se att några smurfar fått virkade halsdukar. Det är lillasysters verk.


Annars har jag precis bläddrat igenom senaste numret av Ottobre. Vilken sylust jag fick! Massor av härliga modeller denna gång! Lade ni märke till alla fina tyger som var med i detta nummer? :)

Trevlig helg!

6 kommentarer:

  1. ah, alla dina fina tapeter och så mkt roligt inredningspyssel du gör! jag blir så inspirerad!

    SvaraRadera
  2. Ååååh, vad fint!! Var hittar du alla tapeter? Jag vill också ha, men tapeter ser jag aldrig på loppis...

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Härliga bilder..

    /Mia

    SvaraRadera
  4. Du gör så fantastiskt fint! Skulle vara så roligt att ses på riktigt nån gång. Får prata med S. Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, tänk vad kul man kan göra med färg och tapeter. Där är du verkligen grym!!

    Såg också nya Ottobrenumret. Håller helt med; många fina modeller och det är itne utan att man är lite stolt över att "våra" Jofotex och JNYdesign är med!

    SvaraRadera
  6. åhh så fiiint!! der ut som ett litet dockskåp deras rum :)

    SvaraRadera